atm

jag gillar svart hoho

Hej gullungar,
nuu är jag hemma men efter middagen ska jag dra mig upp mot Fanny
och så ska vi umgås lite och så. Ska bli trevligt måste jag säga (lol irl)
Lite mera fakta om mig:
Favoritfärgerna är rosa, grå, vit och marinblå.
Jag har ganska små fötter, storlek 37 brukar jag ha.
Mina största komplex är mina korta ben och mina handleder (fula?).
Det jag gillar mest med min kropp är nog mitt hår (standard),
och typ mina händer (när dom inte är blå).
Jag är en shopaholic.
Jag ääälskar Marc by Marc Jacobs.
Jag är för tillfället besatt av Gossip Girl.
Jag stör mig på dramaqueens och folk som överdriver i allmänhet.
Jag går i musikklass men jag kan inte sjunga...?


xoxo (lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0